Ajankohtaista

Koronavirus-pandemian aikana noudatan STM:n, THL:n, työterveyslaitoksen ja Loimaan kaupungin ym. muiden terveysviranomaisten määräyksiä ja ohjeita.

Tehostan tilojen siivousta ja hygieniaa. Pinnat (hoitotasot, terapiavälineet, oven kahvat jne.), jotka ovat asiakkaan kanssa kosketuksissa pyyhin heti asiakkaan lähdettyä.
Työteveyslaitos: https://hyvatyo.ttl.fi/koronavirus/ohje-siivoukseen.
Ajankohtaista koronaviruksesta COVID-19, THL: https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19

Hyvä käsi- ja yskimishygienia on tärkeää. Asiakkaat pidän toisistaan etäällä. Käytän maskia terapian aikana ja tarvittaessa saat itsekin sellaisen minulta. En tee fysioterapiaa kipeänä. Ethän sinäkään tule sairaana fysioterapiaan.

Fysioterapia voidaan toteuttaa myös etäterapiana potilashallintajärjestelmässäni olevan, tietoturvallisen Viivi-etäterapiasovelluksen kautta.

Palvelen asiakkaitani arkisin klo 8.00 - 17.00 ja myös muina aikoina sopimuksen mukaan. Parhaiten tavoitat minut puhelimella 050-5642699. Suonethan anteeksi, jos en heti vastaa soittoosi! Jätä viesti ja soitan takaisin heti, kun se on mahdollista!

Kolmenkymmenen kuuden vuoden kuntoutuskokemukseni lisäksi pyrin huolehtimaan fysioterapia-osaamiseni päivittämisestä. Viimeisimpinä koulutuksina ovat olleet kyynärpään ja ranteen ongelmien fysioterapiakoulutus sekä aivovamman saanut asiakas fysioterapiassa -koulutus. Seuraava koulutus koskee polven, nilkan ja jalkaterän fysioterapiaa. Tänä "korona-aikana" olen kouluttautunut etäterapiataitoihin niin kipu- kuin neurologisten ja tekonivelasiakkaiden fysioterapiassa. Ensiaputaitoni ovat ajantasalla. Fysioterapiassa voimme keskustella joko suomen- tai englanninkielellä.

Työni ohella, vuosina 2016-2019 olen suorittanut Terveystieteiden maisterin tutkinnon Turun yliopiston lääketieteellisen tiedekunnan hoitotieteen laitoksella. 25.11.2020 pidin luennon Turun yliopiston jalkaterveyden teemapäivässä aiheena "potilaiden itsearvioitu fyysinen toimintakyky polven tekonivelleikkauksen jälkeen" ja 3.3.2021 luennoin samasta aiheesta Gerontologisen hoitotieteen teemapäivillä. Samaisesta aiheesta tein graduni ennen valmistumista yliopistosta.

Käytössäni on Diarium-asiakastietojärjestelmä ja olen liittynyt Kantajärjestelmään jo vuonna 2018. Näet siis fysioterapiaan liittyvät kirjaukset käynneistäsi OmaKanta-palvelussa (www.omakanta.fi)

1.4.2022 tulee kuluneeksi 21 vuotta itsenäisenä ammatinharjoittajana toiminnan aloittamisesta Loimaalla. 15 edellistä vuotta toimin Loimaan aluesairaalan fysioterapeuttina.