Ajankohtaista

Koronavirus-pandemian aikana noudatan STM:n, THL:n, työterveyslaitoksen ja Loimaan kaupungin ym. muiden terveysviranomaisten määräyksiä ja ohjeita.

Tehostan tilojen siivousta ja hygieniaa.
Työteveyslaitos: https://hyvatyo.ttl.fi/koronavirus/ohje-siivoukseen.
Ajankohtaista koronaviruksesta COVID-19, THL: https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19

Hyvä käsi- ja yskimishygienia on tärkeää. En tee fysioterapiaa kipeänä. Ethän sinäkään tule sairaana fysioterapiaan.

Fysioterapia voidaan toteuttaa myös etäterapiana potilashallintajärjestelmässäni olevan, tietoturvallisen Viivi-etäterapiasovelluksen kautta.

Palvelen asiakkaitani arkisin klo 8.00 - 17.00 ja myös muina aikoina sopimuksen mukaan. Parhaiten tavoitat minut puhelimella 050-5642699. Suonethan anteeksi, jos en heti vastaa soittoosi! Jätä viesti ja soitan takaisin heti, kun se on mahdollista!

Kolmenkymmenenneljän vuoden kuntoutuskokemukseni lisäksi pyrin huolehtimaan fysioterapia-osaamiseni päivittämisestä. Viimeisimpinä koulutuksina ovat olleet kyynärpään ja ranteen ongelmien fysioterapiakoulutus sekä aivovamman saanut asiakas fysioterapiassa -koulutus. Tänä keväänä olen kouluttautunut etäterapiataitoihin niin kipu- kuin neurologisten asiakkaiden fysioterapiassa. Ensiaputaitoni ovat ajantasalla. Fysioterapiassa voimme keskustella joko suomen- tai englanninkielellä.

Työni ohella, vuosina 2016-2019 olen suorittanut Terveystieteiden maisterin tutkinnon Turun yliopiston lääketieteellisen tiedekunnan hoitotieteen laitoksella.

Käytössäni on Diarium-asiakastietojärjestelmä ja olen liittynyt Kantajärjestelmään 2018. Näet siis fysioterapiaan liittyvät kirjaukset käynneistäsi OmaKanta-palvelussa (www.omakanta.fi)

1.4.2020 tulee kuluneeksi 19 vuotta itsenäisenä ammatinharjoittajana toiminnan aloittamisesta Loimaalla. 15 edellistä vuotta toimin Loimaan aluesairaalan fysioterapeuttina.